مدیران فارس در جذب سرمایه‌ گذاری تشویق و توبیخ می شوند

ایمانیه گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان فارس در خصوص جذب سرمایه‌ گذاری داخلی و خارجی، ارزیابی و مقایسه می ‌شود و همچنین مدیران بر این اساس تشویق و توبیخ خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 21 آذر) در بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گفت: برای موفقیت فارس در حوزه جذب سرمایه گذاری به پای کار آمدن تمامی مدیران ارشد دستگاه های اجرایی با تمام توان خود نیاز داریم.

استاندار فارس افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان فارس در خصوص جذب سرمایه‌ گذاری داخلی و خارجی، ارزیابی و مقایسه می ‌شود و همچنین مدیران بر این اساس تشویق و توبیخ خواهند شد.

وی اضافه کرد: نیازهای سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف باید ضمن شناسایی، متناسب با شرایط حوزه های متفاوت فارس به متقاضیان سرمایه ‌گذاری ارائه شود.

ایمانیه تاکید کرد: هدف نهایی از فعالیت های اقتصادی و سرمایه‌ گذاری خروج فقرا از وضعیت فقر است و مدیران استان باید از ظرفیت های متعدد فارس برای رشد جامعه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: به پرونده های تقاضای سرمایه گذاری در استان به صورت هفتگی رسیدگی خواهد شد و تمام مدیران مرتبط استان باید در این جلسات حاضر باشند تا اقدامات لازم برای تسهیل سرمایه گذاری در استان به انجام برسد.

کد خبر 1126227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha