حل مشکلات گیلان نیازمند نیروهای انقلابی و جهادی است

عبدالله پور با بیان اینکه از نیروهای انقلابی در انتصابات بهره گرفته شود گفت: برای حل مشکلات گیلان نیاز به نیروهای انقلابی و جهادی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدلله پور»  امروز ( یکشنبه، ۲۱ آذر ) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تنها راه حل مشکلات کشور توجه به مدیریت جهادی است اظهار کرد: کشور در حوزه اقتصادی دارای مشکلات عدیده‌ای است که این مشکلات با مدیریت جهادی و استفاده از مدیران جوان و انقلابی و البته حفظ وحدت و آرامش رفع خواهد شد.



فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای عمران و آبادانی گیلان و جبران عقب ماندگی‌های فراوان استان نیاز به نیروهای انقلابی با روحیه جهادی داریم گفت: با حضور در عرصه‌های مدیریتی و با کار و تلاش شبانه‌روزی مشکلات و عقب ماندگی‌های استان را رفع کنید.



سردار عبدلله پور در ادامه با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور در خصوص پرهیز از استفاده از بانیان وضع موجود در مناصب دولتی تصریح کرد: آقای رئیسی در سفر اخیر به لرستان اشاره کردند که از بانیان وضع موجود نباید استفاده شود، انتظار ما و همه نیروی های انقلابی استان این است که این استراتژی در گیلان نیز اجرا شده و از بانیان وضع موجود در پست‌ها و مناصب مهم و حساس استفاده نشود.



فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دولت جدید امید حل مشکلات را در دل مردم زنده کرده است، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت جدید و اعتماد مردم به مدیریت جریان ولایتمدار امیدهای فراوانی برای حل مشکلات در دل مردم زنده شده است و باید این امید را حفظ و دقت کرد تا با انتصابات خاص و گاه نامناسب مردم ناامید نشوند.

کد خبر 1126244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha