بهترین قدردانی از پرستاران، توجه به منزلت این قشر فداکار و رفع  دغدغه‌های آن‌ها است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مردم به وجود پرستاران بخاطر کار بزرگی که برای مقابله با کرونا انجام می‌دهند، افتخار می‌کنند، گفت: بهترین قدردانی از پرستاران، توجه به منزلت این قشر فداکار و رفع نیاز‌ها و دغدغه‌های آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۱آذر) در بازدید از مرکز بیماران کلیوی شهروند ساری، ضمن یادآوری روز پرستار، اظهار کرد: اینکه وسیله شفا و عافیت باشیم خوب است، در این دو سال کرونایی کادر درمان تلاش فراوانی کردند.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تجلیل از صاحبان سمن‌ها و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی وظیفه ماست، افزود: تلاش با اخلاص این عزیزان به‌خصوص در شرایط بحرانی کرونا، جای تقدیر دارد، خیرین عزیز هم در میدان بودند.

 

 

وی با بیان اینکه برای بخش دیالیز " خانم کبوتر شکری" مبلغ ۲۸ میلیون تومان پرداخت کرد که قدردان این همت والا هستیم، خاطرنشان کرد: در خطبه‌های نماز جمعه بارها گفتیم ما پرستارانی داریم که فارغ التحصیل شدند منتظر جذب هستند در شرایط کرونایی هم در میدان بودند ریسک کردند و باید به اوضاعشان توجه کرد.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: تقدیر از خدمات این جمع معطوف یکی دو سال اخیر نیست، همواره باارزش و موثر است، پرستاران به چهار گروه حرفه‌ای و مشغول به‌کار، پرستاران در منازل، پرستاران افتخاری (همسران، والدین و   فرزندانی که در خانه از فرد کهنسال یا بیمار نگهداری می‌کنند)  و در نهایت پرستاری که همه ما داریم همان روح و جان که پرستاری تن را برعهده دارد.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر لزوم تجلیل از پرستارانی که حدود ۳۰ سال از همسرشان مراقبت می کنند، عنوان کرد: از این پرستاران باید تجلیل شود چرا به‌صورت افتخاری سال‌ها تلاش کردند، از طرفی هر کسی باید مراقب روح خود باش جانی که پرستاری که جسم را بر عهده دارد.

 

 

این مسئول همچنین افزود: پرستاران ما خدماتی اعم از درمانی، معنوی (مردم با اعتقادات وارد بیمارستان می شوند و نیاز به خدمات معنوی دارند) و همچنین خدمات اخلاقی و عاطفی (برخورد محبت‌آمیز با لبخند) را ارائه میدهند، امیدواریم همه پرستاران در ارائه خدمات موفق باشند و همه مراقب پرستار چهارم خود باشیم.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مردم به وجود پرستاران بخاطر کار بزرگی که برای مقابله با کرونا انجام می‌دهند، افتخار می‌کنند، افزود: بهترین قدردانی از پرستاران، توجه به منزلت این قشر فداکار و رفع نیاز‌ها و دغدغه‌های آن‌ها است.

 

 

وی با بیان اینکه یک بیمار علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی به خدمات معنوی نیز نیازمند است، خاطرنشان شد: یک پرستار باید مسائل معنوی بیماران را درنظر بگیرد و به بیماران در این زمینه نیز خدمات دهی کند.

کد خبر 1126245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha