برگزاری همایش ملی سیره شناسی«علامه مصباح در مطالعات اسلامی» در مازندران

حجت الاسلام قائمی از برگزاری همایش ملی سیره شناسی«علامه مصباح یزدی در مطالعات اسلامی» در مازندران خبر داد و گفت: بخشی از پنل علمی این همایش همزمان با دهه بصیرت و اختتامیه جشنواره دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «محمد جواد قائمی» امروز(۲۱آذر) در جلسه شئونات فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران ضمن تشریح برنامه های حوزه علمیه خواهران در ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالگرد شهید قاسم سلیمانی، بیان کرد: در راستای بزرگداشت علامه مصباح یزدی حوزه علمیه خواهران استان با محوریت یکی از مدارس اقدام به برگزاری همایش ملی با امتیاز IsC کرده که اولین پنل علمی را در همین ایام سالگرد ایشان برگزار خواهد کرد.

 

 

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری همایش ملی سیره شناسی«علامه مصباح یزدی  در مطالعات اسلامی» در مازندران خبر داد و افزود: هرچند این همایش با محدودیت ساختاری و به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا (س) بابل، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران با همکاری مراکز علمی و نهادهای اجرایی در حال برگزاری است ولی در عین حال هشت کشور شامل لبنان، هندوستان، آمریکا هم در همین همایش حضور دارند، نماینده ولی فقیه در مازندران نیز همراه ما هستند‌.

 

 

حجت الاسلام قائمی، خاطرنشان کرد: مقرر بود این همایش در ایام ارتحال و دهه بصیرت برگزار شود اما به‌علت فرآیند قانونی در دهه فجر برگزار می‌شود، در دهه بصیرت و ایام ارتحال یکی از پنل‌های علمی همایش برگزار می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه در این همایش جامع المصطفی قم و  موسسه علامه مصباح مشارکت دارند، تاکید بر آموزه‌های تربیتی اندیشه علامه را وجه تمایز این همایش نسبت به سایر همایش‌ها اعلام کرد.

کد خبر 1126252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha