تشکیل ۵۴ فقره پرونده تخلف در بشرویه

خدایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲هزار و ۱۵۹ مورد بازرسی در راستای اجرای طرح های نظارتی در بشرویه انجام شده است، گفت: در راستای اجرای این بازرسی ها ۵۴ فقره پرونده تخلف در بشرویه به ارزش پنج میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۹۸۳ هزار ریال تشکیل شد.

«ایمان خدایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: اجرای طرح های نظارتی یکی از مهم ترین رسالت های سازمان صنعت و معدن و تجارت جهت کنترل بازار و جلوگیری از تخلفات اجرا می شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه در ادامه بیان کرد: طرح های نظارتی با اولویت نظارت بر کالاهای هدف و رویکرد پیشگیرانه و با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح های نظارتی در بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2هزار و 159 مورد بازرسی در راستای اجرای این طرح ها در شهرستان بشرویه انجام شده است.

 

خدایی ادامه داد: در راستای اجرای این بازرسی ها 54 فقره پرونده تخلف در بشرویه به ارزش پنج میلیارد و 251 میلیون و 983 هزار ریال تشکیل شده است که 74 درصد از این پرونده ها مربوط به واحدهای صنفی فروش مواد غذایی، نانوایی ها، میوه و تره بار و گوشت قرمز بوده است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه در پایان عنوان کرد: بازرسی های انجام شده توسط 2 بازرس از اداره صنعت، معدن و تجارت و با همکاری ادارات مرتبط بوده است و این طرح تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

 

کد خبر 1126303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha