برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با ایام فاطمیه  در کانون شهدای انوج ملایر

علایی گفت: همزمان با ایام فاطمیه نمایشگاه عفاف و حجاب در کانون فرهنگی و هنری شهدای انوج شهرستان ملایر برپا می‌شود.

«منصوره علایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون شھدای روستای انوج ملایر در سال 1389 تاسیس شده است و تا کنون فعالیت ھای خوبی را در حوزه ھای مختلف داشته است..

 

مدیر کانون فرھنگی ھنری شھدای روستای انوج ملایر با بیان اینکه این کانون در حال حاضر 200 عضو دارد افزود: فعالیتھای مختلف فرھنگی، مذھبی، و دینی ، آموزشی و.. تا قبل از کرونا به در این کانون برگزار شده و بعد از کرونا نیز بیشتر فعالیتھا در فضای مجازی انجام شده است..

وی با اشاره به اینکه ھمزمان با ایام فاطمیه  برنامه ھای مختلفی توسط این کانون برگزار خواهد شد  تصریح کرد: این برنامه ها به صورت حضوری  این کانون با رعایت پروتکل ھای بھداشتی برگزار  می شود..

 

وی از برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه در این کانون خبر داد و گفت:  مسابقه کتابخوانی، برگزاری ختم قرآن، ختم صلوات، حدیث کسا ، خطبه فدکیه و.. از برنامه های در دستور کا این کانون در ایام فاطمیه است

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در این کانون در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف تبیین فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی برگزار می‌شود.

 

علایی ، برگزاری برنامه های فرهنگی ، قرآنی  و... را نیز از دیگر برنامه های  این کانون در ایام فاطمیه در فضای مجازی  دانست.

کد خبر 1126350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha