مشارکت ۱۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان تهران در سومین رویداد ملی فهما

براتی‌ با اشاره به اهمیت فعالیت فهما در جریان ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: تنها ۸ روز به پایان سومین رویداد ملی فهما زمان باقی است و تا کنون شاهد مشارکت ۱۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان تهران در این طرح هستیم.

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: سومین رویداد ملی فهما به عنوان یکی از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در جریان اجرای خود ثبت ویژه برنامه های کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد را شاهد هستیم.

وی افزود: در سطح استان تهران ۱۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مسجد فعالیت دارند که پراکندگی بیشتر آمار کانون های مساجد در شهرستان ری و حداقل آمار بالا در شهر تهران است.

دبیر شورای سیاستگذاری کانون های فهما کشور با اشاره به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان سازی فرهنگی بیان کرد: از جمله طرح های ملی که همزمان با رویداد ملی فهما در حال برگزاری است، طرح پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان است که در این خصوص نیز شاهد ثبت نام و مشارکت ۵۰۰ نفر ازفعالین قرآنی در سطح استان هستیم. 

براتی ادامه داد: استان تهران به واسطه مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جایگاه یازدهم قرار دارد که انتظار می رود با مشارکت بچه های مسجد شاهد رشد و ارتقاء این جایگاه باشیم. 

وی افزود: بالاترین میزان امتیاز در طرح ملی فهما ۲۰ هزار امتیاز است که استان تهران در مجموع بیش از ۵۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است. 

سرپرست ستاد فهما تهران اظهار کرد: بیشترین میزان مشارکت اعضای در دوره آموزشی و طرح آموزشی قرآن، امید و زندگی است. 

براتی خاطرنشان کرد: کمترین میزان مشارکت نیز مربوط به کارآفرینی فهما است و بیشترین درصد امتیاز کسب شده مرتبط با دریافت مجوز کانون های مساجد است. 

کد خبر 1126358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha