یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به منظور درمان نیازمندان کمک شد

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: هلال احمر شیروان هزینه درمان ۲۰۰ بیمار نیازمند به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را پرداخت کرد.

«محسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون، هلال احمر شیروان یک میلیارد و 800 میلیون ریال جهت کمک هزینه درمانی نیازمندان شهرستان پرداخت کرده است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان خاطرنشان کرد: این میزان کمک هزینه پرداخت شده در راستای تهيه و خريد دارو و تهيه تجهيزات پزشكي برای حدود 200 نفر انجام شده  که سقف کمک هزینه تا 32 میلیون ریال برای هر نفر است.

 

نوروزی عنوان کرد: این جمعیت، به منظور تلاش در جهت تامين سلامت انسان ها هر ساله در رابطه با تقبل بخشي از هزينه هاي درماني خانواده هاي نيازمند پرداخت انجام می دهد.

 

وی با اشاره به اهمیت بحث سلامت اضافه کرد: موضوع سلامت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر حمایت کافی از بیماران صعب العلاج، سرطانی و ...به عمل  نیاید، این قبیل افراد با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: در این مقطع می بایست کمک حال دولت در کاهش هزینه های مردم باشیم که مدل جمعیت هلال احمر تبعیت از سیاست های دولت است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان تصریح کرد: اساسا فلسفه وجودی سازمان داوطلبان نشان می‌دهد که ساماندهی سرمایه‌های مادی و معنوی برای یاری رساندن به نیازمندان بسیار حائز اهمیت است و حلقه اتصال توانمندان به نیازمندان بسیار مهم است به گونه‌ای که اگر این حلقه نباشد شاهرگ حیاتی اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه نیز قطع خواهد شد.

 

 

کد خبر 1126388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha