کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان پیشتاز سومین رویداد ملی فهما

کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) نهبندان کانونی پیشتاز در شهرستان و خراسان جنوبی و جزو ۱۵ کانون برتر در سطح کشور است، این کانون تاکنون ۱۴ هزار و ۲۰۰ امتیاز در سامانه فهما کسب کرده است.

«حسن رحیمی رومه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون امام حسن مجتبی (ع) نهبندان در سه شبستان و 12 رواق سامانه فهما فعالیت خوبی دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان از عضویت 500 نفر در کانون خبر داد و افزود: بیشترین فعالیت کانون در شبستان فرهنگ و رواق نور، کتاب، همدلی، رسانه و دانش است و تاکنون 200 خبر از کانون منتشر شده است.

 

وی از کسب 1400 امتیاز کامل در رواق همدلی، کتاب و نور توسط کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) نهبندان خبر داد و گفت: در رواق همدلی 30 هفته سه شنبه های تکریم برگزار شده، در رواق رسانه 200 خبر کانونی ثبت و طرح پیوند ملی مسجد و مدرسه طرح های بومی و کلاس های آموزشی نیز انجام شده است.

 

وی بیان کرد: در رواق کتاب، طرح شنبه های کتاب برگزار و فهرست نویسی کتاب‌های کتابخانه انجام شد و در رواق نور نیز 20 نفر در مسابقات مدهامتان شرکت کردند و همچنان ادامه دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان گفت: تاکنون دو سرود بارگذاری و یک سرود در حال تولید است که به زودی انجام می شود، همچنین یک گروه نمایش تحت عنوان «شب سوئیت» در حال فعالیت است.

 

رحیمی رومه ادامه داد: این کانون در رواق قلم؛ محفل ادبی و آثار ادبی اعضای کانون را ثبت و در رواق ترنج آثار تجسمی همانند خوشنویسی، عکاسی و نقاشی همراه با نمایشگاه را درج کرده داده و یک نرم افزار تولید و در سایت بارگذاری کرده است.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) نهبندان کانونی پیشتاز در شهرستان و خراسان جنوبی و جزو 15 کانون برتر در سطح کشور است، گفت: این کانون تاکنون 14 هزار و 200 امتیاز در سامانه فهما کسب کرده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان یادآور شد: این کانون سال گذشته نیز جزو کانون‌های پیشتاز استان بوده و در کشور رتبه هفتم را کسب کرده است.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان در شبکه رابطین؛ به 22 کانون زیر مجموعه این کانون مشاوره و به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

 

کد خبر 1126392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha