اهدای جهیزیه به نوعروس بهشهری برای تشکیل زندگی مشترک

طاطیان گفت: به همت و تلاش خادمیاران رضوی، مبلغی به عنوان کمک هزینه برای خرید مایحتاج مورد نیاز یک نوعروس بهشهری به وی اهدا شد.

«علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: اهدای جهیزیه به نوعروس بهشهری معادل  50 میلیون ریال بوده که به همت کانون خدمت رضوی و موسسه خیریه ایتام و محرومین حضرت فاطمه زهرا(س) به وی اهدا شد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: شناسایی افراد نیازمند و زوج های جوانی که برای تهیه جهیزیه دچار مشکل هستند یکی از وظایف مهمی است که برعهده داریم تا در این راستا با کمک به زوج های جوان در گسترش زندگی آسان تلاش کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: هزینه این جهیزیه توسط خیران جمع آوری شده و با مشارکت کانون خدمت رضوی بهشهر و موسسه ایتام فاطمه زهرا(س) به این زوج جوان تقدیم شد.
 

 

طاطیان گفت: همچنین به همت کانون خدمت رضوی بهشهر و موسسه خیریه ایتام و محرومین حضرت فاطمه زهرا(س) فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به صورت مشارکتی انجام می شود..

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر از بزرگداشت روز پرستار و میلاد حضرت زینب(س) به همت این کانون خبر داد و گفت: تجلیل از پرستار «کتولی» یکی از برنامه های مهم ما در این ایام بود که با حضور در منزل وی از ایشان تجلیل شد.

 

وی یادآور شد: کمک به نیازان یکی از سیره های اهل بیت (ع) بود و لذا کانون خدمت رضوی که با نام و یاد امام رضا(ع) فعالیت های مختلفی را در دستور کار دارد؛ تلاش دارد تا با تأسی به اهل بیت(ع)، کمک و به نیازمندان و حل مشکلات را مورد توجه ویژه قرار دهد.

کد خبر 1126430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha