استقبال خوب جوانان و نوجوانان از برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد

احمدی، گفت: جوانان و نوجوانان از برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد به خوبی استقبال کرده و با تمام توان در آنها شرکت می کنند.

شنو احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: طی دوسال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از کانون ها تعطیل یا بصورت نیمه تعطیل در آمده بودندو برنامه ای نداشتند.

 

مدیر کانون محمدرسول الله (ص) روانسر افزود: جوانان کانون با جدیت پیگیر فعالیت ها هستند و با اشتیاق در برنامه های شرکت می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد:اعضاي کانون فرهنگي هنري محمدرسول الله (ص)  با حضور  مردم مراسم دعاي حدیث  کساء را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کردند.

 

احمدی تصریح کرد: در طول سال برنامه های همچون برگزاری کلاس آموزش قرآن، احکام ، روانخوانی ، برگزاری کرسی آزاد اندیشی،  برگزاري مسابقات ورزشی دارت  و فوتبال در بين نوجوانان ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، برپایی نماز جماعت، برگزاری مراسمات عزاداری و اعیاد ، ضد عفونی کردن محله  و ثبت نام از اعضای جدید از برنامه های کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) روانسر اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کتون براي جلوگيري از این ويروس بسته هاي مواد ضد عفوني و بهداشتي تهیه و در بین مردم بصورت گسترده توزیع شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری سومین رویداد فهما گفت: این رویداد باعث خلاق تر شدن جوانان در کانون ها شد به حدی که احتیاج نیست کارها به جوانان گوشزد شود چون خودشان خودجوش پیگیری برنامه ها هستند.
 

کد خبر 1126434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha