مشارکت مطلوب کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در سومین رویداد ملی فهما

مظاهری از مشارکت مطلوب کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در سومین رویداد ملی فهما خبر داد و گفت: سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» بستری برای معرفی ایده ها، تولیدات و فعالیت های فاخر بچه های مسجد است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» بستری برای معرفی و عرضه ایده ها، تولیدات و فعالیت های فاخر و ناب بچه های مسجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سومین رویداد ملی فهما شاهد استقبال و مشارکت موثر و هدفمند کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سومین رویداد ملی فهما قرار داریم گفت: ما در استان چهارمحال و بختیاری با یک برنامه ریزی هدفمند از ابتدای سال در چارچوب برنامه ای تعریف شده شامل اطلاع رسانی و اقناع کانون ها جهت حضور در سامانه بچه های مسجد، آموزش و انگیزش توانستیم این ظرفیت عظیم مردمی در کانون های مساجد استان را در قالب رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ در بستر سامانه بچه های مسجد به میدان رقابت مومنانه دعوت کنیم.

 

مظاهری در ادامه اذعان داشت: سومین رویداد ملی فهما مصداقی از آیه «فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ» است و به نوعی تبادل تجارب ارزنده کانون های فرهنگی هنری در سطح کشور محسوب می شود.

 

این مقام فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تعداد ۴۵۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد این استان تاسیس شده که به واسطه این رویداد، تلاش شده تا همه کانون ها با مشارکت و رقابت در بستر سامانه بچه های مسجد فعال و پویا شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از همراهی کانون های مساجد سطح استان در سومین رویداد ملی فهما توصیه کرد تا در روزهای باقی مانده از این رویداد، طرح ها، فعالیت ها و ایده های فاخر کانونی خود را بارگذاری کنند تا ظرفیت های فرهنگی و هنری بچه های مسجد این استان در سطح کشور بیش از پیش بروز و ظهور پیدا کند و شاهد درخشش استان همچون سنوات گذشته در کشور باشیم.

 

کد خبر 1126465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha