پانزدهمین جشنواره قرآنی « مدهامتان»  فرصت تعمیق باورهای ایمانی و الهی است

مقدم با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان با محوریت کانون های مساجد گفت: پانزدهمین جشنواره قرآنی « مدهامتان» فرصت تعمیق باورهای ایمانی و الهی است.

« ناصر مقدم» با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، گفت: پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان فرصت تعمیق باورهای ایمانی و الهی است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: فرصت ثبت نام این دوره از مسابقات قرآنی تا پایان آذرماه سال جاری است؛ متسابقین با شرکت در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی در دو مقطه گروه سنی به رقابت می پردازند. 

 

وی با اشاره به اهمیت حضور در این رقابت قرآنی بیان کرد: با توجه به فرمایش رهبرمعظم انقلابی مبنی بر معرفی قهرمانان قرآنی به عنوان افرادی که توجه به قرآن کریم دارند برپایی این جشنواره ها فرصت تبیین ارزش های دینی و شناخت ظرفیت های قرآنی است.

 

مقدم خاطرنشان کرد: مسجد خاستگاه دینی و پایگاه معرفتی مردمی است و انتظار می رود اینگونه مسابقات قرآنی با محوریت کانون های مساجد زمینه پویایی و احیاء کارکردهای دینی مسجد تلقی شود. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: متشابقین با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این دوره از پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به رقابت می پردازند. 

 

 

کد خبر 1126470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha