برگزاری جشن بزرگ یلدای زینبی در مصلی شهر قدس

جشن بزرگ یلدای زینبی در مصلی شهر قدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) جشن ویژه ی تلفیقی یلدای زینبی با همکاری حوزه علمیه حضرت باقرالعلوم علیه السلام،قرارگاه فرهنگی نمازجمعه شهرقدس در مصلی برگزار شد.

گفتنی است، این جشن با حضور ۱۰۰ نفر از نونهالان و نوآموزان عزیز کانون فرهنگی هنری ومهدقرآن آدینه مصلی با برنامه‌های ویژه و متنوع با حضور مادران عزیز آنها و تعدادی از طلاب و مربیان و کادر حوزه علمیه باقرالعلوم( علیه السلام) در فضایی شاد و مفرح برگزار شد.

لازم به ذکر است،‌این مراسم با حضور خواهر شهید ارغوانی ازشهدای مدافع حرم رنگ و بوی خاصی به خود گرفت و خواهر شهید از فداکاری‌های برادرش برای دفاع از حرم اهل بیت گفت و وی افزود احترام به پدر و مادر سر لوحه ی کار این شهید بزرگوار بود، در اثنای برنامه از مادران عزیز مدافع سلامت که در شغل شریف پزشکی، پرستاری و بهیاری به جامعه خدمت می کنند نیز تقدیر شد و همچنین به عزیزانی که نام آنها مزین به نام حضرت زینب (سلام الله علیها) بود نیز هدایایی تقدیم شد.

✓حضور گرم ننه سرما ✓ اجرای تئاتر گونه مجریان✓اجرای سرود✓بازی و مسابقه و ✓عکاسی ویژه با دکور خاص یلدایی✓تقدیم  پک های پذیرایی به همراه ✓هدیه های یلدایی تاج و تل با تم هندوانه از برنامه‌های دیگر این مراسم بود. 

کد خبر 1126483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha