ششمین جشنواره استانی تئاتر «امید» برگزار می شود

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان با عنوان «امید» به میزبانی شهرستان های گرمه و جاجرم خبر داد.

«ابوالحسن حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان با عنوان «امید» به منظور استعدادیابی و پرورش نوجوانان و جوانان علاقمند به هنر والای نمایش و معرفی آن ها به جامعه تئاتر استان برگزار می شود.

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی اجرا می شود، بیان کرد: حفظ و صیانت از حریم خانواده، آگاهی بخشی در خصوص آسیب های اجتماعی، بازشناسی و بازآفرینی باورهای  بومی و محلی، امید آفرینی، کارآفرینی و رفع موانع تولید ، بازنمایی و انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت در رفتار اجتماعی، فضای مجازی و آگاهی سازی و شهروند مسئول و استفاده درست از فضای مجازی از محورهای این جشنواره است.

 

حیدری با بیان اینکه گروه های نمایشی تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند آمادگی خود را جهت حضور در جشنواره به دبیرخانه اعلام کنند، اظهارکرد: بازبینی آثار و اعلام نتایج سیزدهم تا پانزدهم بهمن ماه و زمان برگزاری جشنواره چهارم و پنجم اسفند ماه خواهد بود.

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: برگزاری ورکشاپ تخصصی از مهم‌ترین رویکردهای دبیرخانه در ایام جشنواره خواهد بود.

 

وی گفت: علاقه مندان می توانند برای دریافت فراخوان و فرم ثبت نام به پرتال اطلاع رسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به آدرس khsh.farhang.gov.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0532505462 تماس حاصل کنند.

 

 

کد خبر 1126500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha