آسفالت حدود ۲۰ کیلومتر از راه روستایی به سرانجام می رسد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فاروج گفت: از ابتدای امسال سه کیلومتر از راه های روستایی شهرستان آسفالت شد و با اعتبارات امسال حدود ۲۰ کیلومتر دیگر آسفالت می شود.

«هادی حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مجموع طول راه های شهرستان فاروج 526 کیلومتر است که 29 کیلومتر آن بزرگراه و راه با درجه شهری و بقیه مربوط به حوزه روستایی است.

 

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فاروج با اشاره به اینکه 215 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان آسفالت است، بیان کرد: 10 کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان نیز امسال آماده آسفالت شده است.

 

حسینی گفت: اعتبارات امسال چیزی حدود 20 کیلومتر راه را آماده آسفالت می کند و  امسال سه کیلومتر از محورهای روستایی نیز آسفالت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون 68 درصد اعتبارات ابلاغی تخصیص یافته است، بیان کرد: با این رقم امکان آسفالت 15 کیلومتر فراهم می شود.

 

حسینی، تعهد آسفالت تا سال آینده را 25 کیلومتر اعلام کرد و افزود: این رقم منهای سه کیلومتر آسفالت شده و 10 کیلومتر آماده آسفالت است.

 

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فاروج گفت: شاخص برخورداری از راه آسفالته در استان 43 درصد  و در فاروج 40 درصد است که از میانگین استانی پایین تر هستیم.

 

کد خبر 1126624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha