لزوم خودداری اماکن گردشگری از پذیرش مسافران بدون ارائه کارت واکسن

مهرگان گفت: اماکن اقامتی در ایام نوروز بدون ارائه کارت واکسن از پذیرش مسافران خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «علیرضا مهرگان» عصر امروز(دوشنبه، 22آذر) در اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در استان گیلان که در فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها در ارائه خدمات برای رفاه حال مسافران از اهداف برگزاری این جلسه است.

 

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه‌سرا افزود: این جلسه در راستای مدیریت یکپارچه، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام فعالیت‌های سفر تشکیل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حفظ پروتکل‌های بهداشتی باید در اولویت همه ادارات زیربط باشد گفت: باید با برنامه‌ریزی، بازدیدها و نکات مورد نظر ستاد خدمات سفر شهرستان به نحو خوبی انجام بپذیرد.

 

مهرگان تصریح کرد: در روزهای آینده به تمامی اماکن اقامتی ابلاغ می‌شود تا بدون ارائه کارت واکسن از پذیرش مسافران خودداری کنند.

 

در ادامه این جلسه «محمد حیدری» با بیان اینکه به دلیل ویروس کرونا دو سال است که حضور مسافران در ایام نوروز را در شهرستان نداشتیم بیان کرد: با تزریق واکسن کرونا و کاهش این بیماری منحوس انتظار می‌رود شرایط و خدمات برای حضور مسافران در شهرستان فراهم شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه تشکیل کمیته‌ها برای خدمات رسانی و برنامه ریزی درست برای ایام تعطیلات عید نوروز نقش بسزایی دارد خاطرنشان کرد: در طول سال هزاران مسافر وارد شهرستان می شوند که فرصتهای زیادی در حوزه های مختلف برای اشتغال زایی ایجاد میشود که با برنامه ریزی درست می توان از این فرصت برای شهرستان استفاده کرد.

 

کد خبر 1126636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha