ارسال ۲۰۷ اثر به دبیرخانه دومین همایش ادبی «ملت امام حسین(ع)» فومن

نیک‌انجام گفت: ۲۰۷ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه دومین همایش ادبی «ملت امام حسین(ع)» فومن ارسال شده است.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سهپبد حاج قاسم سلیمانی، دومین فراخوان همایش مجازی «ملت امام حسین(ع)» در هفتم آذرماه منتشر شد.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه این فراخوان به همت موسسه فرهنگی و هنری شکوه پرواز چیکا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و بسیج هنرمندان سپاه ناحیه فومن منتشر شده است افزود: خوشبختانه مورد استقبال گسترده دوست داران ادبیات از سراسر کشور قرار گرفته است.

 

وی به اهمیت رشادتهای سردار سلیمانی اشاره کرد و در خصوص اهداف برنامه های فرهنگی و هنری گفت: هدف از برگزاری چنین برنامه هایی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایجاد روحیه انقلابی گری، مقاومت و بصیرت افزایی عموم مردم به ویژه نسل جوان است.

 

نیک‌انجام با بیان اینکه تا کنون 60 نفر با 207 اثر در این همایش شرکت کرده اند تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار، دوم دی ماه سال جاری اعلام شده است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن بیان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه: استان گیلان، شهرستان فومن، خیابان شهید بهشتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، یا به نشانی الکترونیکی fuman@farhangmail.ir و یا به شماره واتس آپ 09127865632 ارسال کنند.

 

وی اعلام کرد: اختتامیه همایش شعر و نثر ادبی کوتاه «ملت امام حسین (ع)» در روز شنبه ۱۱ دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور مسئولین استان و شهرستان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برگزار خواهد شد.

 

نیک‌انجام خاطرنشان کرد: دبیرخانه همایش، آثار ارسال شده پس از موعد مقرر را مورد ارزیابی قرار نمی دهد و به نفرات اول تا سوم هر بخش هدایای نقدی ویژه ای تعلق خواهد گرفت.

 

کد خبر 1126638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha