آیت الله صادقی در مسیر پیوند بین علم و دین حرکت می کرد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به مجاهدت های آیت الله صادقی در عرصه علم و دین اشاره کرد و گفت: مرحوم آیت الله صادقی همواره در مسیر پیوند بین علم و دین حرکت می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، در آیین بزرگداشت یاد و خاطره عالم مجاهد، انقلابی، خستگی‌ناپذیر و مردمی لرستان، مرحوم آیت‌الله صادقی در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا(س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان اظهارداشت: فروتن و متواضع از ویژگی های آیت الله صادقی بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: در هر جایگاهی که قرار می‌گرفت همواره فروتن بود و مدام در مسیر پیوند بین علم و عمل حرکت می‌کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال‌هایی نیز که مرحوم آیت‌الله صادقی، حاکم شرع در استان بود همیشه براساس تعالیم دینی، اخلاق‌مداری و عدالت عمل می‌کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شارخی عنوان کرد: شخصیت آیت‌الله صادقی همیشه مبتنی بر پاسخگویی به مسائل مردم، خوش اخلاقی و مردم‌داری بود.

 

وی به برخورد با مردم با روی خوش، خوش‌بیان بودن، خوش اخلاقی و حُسن خلق آیت الله صادقی اشاره کرد و گفت: همین ویژگی ها سبب شد تا آیت الله صادقی سبب شد تا نزد مردم ولایت‌مدار لرستان محبوب باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: مرحوم آیت الله صادی در احداث حوزه‌های علمیه نیز پیشگام بود همواره برای پیوند بین علم و دین در تلاش بود.

 

گفتنی است،  آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی، استاد حوزه و از روحانیون برجسته، مجاهد، انقلابی و مردمی استان لرستان، چندی پیش، به علت کهولت سن در ۹۶ سالگی درگذشت.

کد خبر 1126652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha