مشارکت ۴۱۵ نفر از اعضای کانون های مساجد در مسابقات قرآنی مدها متان

مجید خوبی زاده گفت: تاکنون ۴۱۵ نفر از سطح کانون های مساجد جنوب کرمان در کلیه رشته های مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کرده اند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که تا پایان مسابقات قرآنی مدها متان فرصت اندکی باقی است، گفت: پانزدهمین دوره از این مسابقات قرآنی در سطح کانون های مساجد در حال برگزاری است و تنها ۷ روز تا پایان آن وقت باقی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: تاکنون ۴۱۵ نفر از سطح کانون های مساجد جنوب کرمان در کلیه رشته های مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کرده اند.

وی ابراز کرد: روز گذشته با مشارکت تعدادی از کانون های مساجد شهرستان جیرفت و قرآن آموزان موسسه قرآنی محمد رسول الله (ص)، مسابقات قرآنی مدها متان در رشته قرائت صحت نماز برگزار شد.

خوبی زاده ادامه داد: این مسابقات ویژه گروه های سنی ۷ تا ۱۶ است که با حضور کارشناسان این ستاد برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: تاکنون پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در رشته مفاهیم و به صورت مجازی در سامانه بچه های مسجد برگزار شده است.

 وی با یادآوری این مطلب که آخرین مهلت ثبت نام در رشته حفظ جزء ۳۰ تا فردا چهارشنبه است، اظهار کرد: آزمون این رشته قرآنی نیز روزهای پنج شنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ آذر ماه به صورت آنلاین در سامانه بچه های مسجد برگزار می‌شود.

خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان گام موثری در راستای ترویج معارف قرآنی در جامعه برداشته شود.

کد خبر 1126731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha