«لهم البشری» شعار ششمین سالروز شهادت آیت الله النمر

یک موسسه بین المللی شعار ششمین سالروز آیت الله النمر را «لهم البشری» اعلام کرد و از همه مومنان و شخصیت های جهان خواست تا به همین مناسبت فعالیت ها و برنامه هایی را برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرآة الجزیره، بنیاد بین المللی شهید آیت الله النمر به مناسبت ششمین سالروز شهادت شیخ نمر باقر النمر مراسمی را با شعار «لهم البشری» برگزار می کند.

کمیته بین المللی بزرگذاشت شهید آیت الله نمر اعلام کرد: گرامیداشت این شیخ از 27 دسامبر 2021 تا دو ژانویه 2022 میلادی با هشتگ «إسبوع إحياء الذكرى السنوية لآية الله الشهيد نمر باقر النمر» و با شعار«لهم البشری» که برگرفته از آیه 17 سوره زمر«وَٱلَّذِينَ ٱجْتَنَبُواْ ٱلطَّٰغُوتَ أَن يَعْبُدُوهَا وَأَنَابُوٓاْ إِلَى ٱللَّهِ لَهُمُ ٱلْبُشْرَىٰ ۚ فَبَشِّرْ عِبَادِ» است، برگزار می شود.

 

این کمیته خطاب به همه مومنان، آزادگان، علما، شخصیت ها و همه نهادها و ارگان های علمی، رسانه ای، سیاسی، فرهنگی اعم از سازمان ها، هیئت ها، حوزه ها، مدارس، شبکه ها، رادیوها، مراکز و مجامع جهان اعلام کرد که سالروز شیخ النمر را با برپایی فعالیت ها و برنامه های مختلف به منظور گرامیداشت یاد و خاطره وی زنده نگه دارید.

 

این کمیته از دوستداران آزادی، کرامت و عزت در جهان خواست تا کمیته هایی را برای بزرگداشت النمر تشکیل دهند. همچنین از همه آزادگان خواست تا نشر و توزیع هرآنچه مربوط به شهید آیت الله النمر است، در طول سازماندهی و برگزاری همایش ها و جشنواره ها افزایش دهند و مطالب رسانه ای در شبکه های اجتماعی بیشتر شود.

این کمیته بین المللی همچنین برای گرامیداشت سالروز شیخ النمر از ائمه جماعات نماز جمعه در جهان اسلام خواست تا بخشی از سخنرانی های نماز جمعه خود را به شهید آیت الله نمر باقرالنمر اختصاص دهید. در این سخنان به مواضع صادقانه و شجاعانه وی در مقابله با ظلم و استبداد تاکید کنید.

 

این کمیته از جامعه بین الملل خواست تا رژیم سعودی را برای تحویل پیکر این شهید به خانواده اش تحت فشار قرار دهید. رژیم سعودی پس از کشتن این شهید و یارانش، پیکر آنها را تا این لحظه به خانواده هایشان تحویل نداده است. به همین دلیل باید از انواع فشارهای رسانه ای، حقوقی و سیاسی به منظور اعمال فشار برای مقامات سعودی برای تحویل پیکرهای این شهدا در اسرع وقت استفاده شود.

کمیته بین المللی بزرگداشت شهید آیت الله النمر از سازمان ها و هیئت های سیاسی، حقوقی و رسانه ای در جهان خواست تا یک کمپین جهانی علیه اعدام های سیاسی اتخاذ کنند و اجرای این اعدام را جرم قلمداد کنند.

کد خبر 1126744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha