ایران دیگر برای مذاکره، مذاکره نمی کند

سیدافقهی گفت: ایران نمی‌تواند بدون معین شدن و ترسیم یک‌زمان مشخص برای حل این بحران با وعده‌های توخالی و دروغ غربی‌ها و مواجه با اظهاراتی که می‌خواهند ایران را ظالم و خودشان را مظلوم قلمداد کنند مجددا مذاکره کند و دیگر برای مذاکره، مذاکره نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سید هادی سیدافقهی» امروز سه شنبه (۲۳ آذر) در جمع فرماندهان و کارکنان این قرارگاه بیان  کرد: ما به اظهارات و وعده‌های غربی‌ها اعتماد نداریم. میز مذاکره را ترک نکردیم، اما همان‌طور که رئیس‌جمهور کشورمان گفت «دیگر برای مذاکره، مذاکره نمی‌کنیم.»

 

این کارشناس مسائل بین الملل افزود: جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند بدون معین شدن و ترسیم یک‌زمان مشخص برای حل این بحران آن‌هم با وعده‌های توخالی و دروغ غربی‌ها و مواجه با اظهاراتی که می‌خواهند ایران را ظالم و خودشان را مظلوم قلمداد کنند مجددا مذاکره کند. آن‌ها تمام تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرده‌اند و جرات استفاده از گزینه نظامی را هم ندارند.

 

وی همچنین با اشاره به تحولات عراق گفت: شهید سلیمانی در خصوص عراق خیلی تاکید می کردند. دشمن در انتخابات عراق به دنبال تقابل و درگیری بین گروه های شیعی است و از این طریق می خواهد به انحلال حشد الشعبی برسد.

کد خبر 1126799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha