رویداد ملی فهما، منجر به پویایی کانون های خواهد شد

محبی ، گفت: رویداد ملی فهما، منجر به پویایی بیشترکانون های فهما خواهد شد و راه را برای رسیدن به مسجد تراز اسلامی هموار می کند .

فردین محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:با ایجاد سامانه فهما این قابلیت به وجود آمده تا با شناخت نیازهای جامعه و اقشار مختلف بتوان راهکارهای صحیح را ارائه داد؛ از جمله این نیازها می‌توان به عرصه کارآفرینی و فرهنگی و اجتماعی در کانون‌های مساجد اشاره کرد که لازم است در این ارتباط زیر ساخت‌های لازم انجام شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  پیروان مهدی(عج) صحنه افزود: جوانان کانون با تمام توان و با شور اشتیاق خاصی در حال انجام فعالیت ها و ثبت آن در سامانه بچه های مسجد هستند تا توانایی خود را بسنجند.

 

وی خاطر نشان کرد:بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی  و با توجه به اینکه رواق کتاب در این کانون فعال است جوانان اقدام به جمع آوري کتاب هاي خوانده شده و اهدايي آنها به کتابخانه هاي مسجدکردند .

 

محبی تصریح کرد: مردم شهرستان صحنه  به همراه کانون پيروان مهدي(عج)  به‌صورت گروهي و غيرانتفاعي، در پيشبرد اهداف « ترويج فرهنگ منابع طبيعي و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت ، احياء و توسعه و بهره‌برداري صحيح از منابع طبيعي » اقدام کردند و با همت خيرين و با همکاري فني حرفه اي ، کلاس های قالي بافي و گليم بافي به جوانان و زنان بي سرپرست و نيازمندان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  پیروان مهدی(عج) صحنه اظهار کرد: برگزاری کلاس های روانخوانی قرآن ، احکام، آموزش قرآن ، توزیع بسته های معیشتی ، برگزاری کلاس های امر به معروف و نهی از منکر، برپایی نمازجماعت ،برگزاری مراسم دهه محرم و جشن های نیمه شعبان، عید غدیر ، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی ، غبار روبی و عطر افشانی مسجد، ویزیت رایگان بیماران نیازمند از مهمترین برنامه های این کانون است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح سه شنبه های تکریم در کانون گفت: با حضور اعضای کانون و جمعی از مسئولان به دیدار خانواده شهدا  رفتندو با اهدای لوح از آنها تقدیر کردند.

کد خبر 1126814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha