جریان سازی برنامه های فرهنگی ایام فاطمیه(س) با هدف تقویت فرهنگ فاطمی اجرا می شود

خدابنده با اشاره به اهمیت جریان سازی برنامه های فرهنگی ایام فاطمیه(س) با هدف تقویت فرهنگ فاطمی گفت: همکاری و هم اندیشی با نیروهای مسجد با هدف برنامه ریزی فرهنگی و هنری از محورهای برنامه ریزی در مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) است.

« محسن خدابنده» در جریان آغاز ویژه برنامه های ایام فاطمیه در مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جریان سازی برنامه های فرهنگی ایام فاطمیه(س) با هدف تقویت فرهنگ فاطمی برگزار می شود. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راهیان قدس افزود: محوریت برنامه های فرهنگی در منطقه دولت آباد کرج با مسجد است، پیش بینی استعدادهای موجود و ظرفیت های انسانی با هدف هدایت و جهت بخشی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی مسجد است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین ارزش های دینی و ایمانی با محوریت مسجد در قالب برپایی دوره های آموزشی، اردویی و زیارتی بیان کرد: همکاری و هم اندیشی با نیروهای مسجد با هدف برنامه ریزی فرهنگی و هنری از محورهای برنامه ریزی در مسجد علی بن ابیطالب(ع) است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری راهیان قدس خاطرنشان کرد: تدوین هندسه آموزشی و تحصیلی در قالب لیگ آموزشی، ترسیم چشم انداز نقطه هدف، شناخت طرح های قابل اجرا و تدوین طرح نامه از برنامه های کانون مسجد است. 

 

 

کد خبر 1126841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha