۳۰۰۰ کشاورز گلستانی محصولات خود را بیمه کردند/ پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه

صیادی گفت: بانک کشاورزی گلستان تا پایان آبان ماه، یک هزار و ۱۸۴میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه را به یک هزار و ۵۸۶ نفر از متقاضیان در بخش های مختلف پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «وحید صیادی» امروز (سه شنبه 23 آذر) در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز سال زراعی جاری جدید تا پایان آبان ماه، سه هزار و 188 نفر از کشاورزان و باغداران استان محصولات زراعی و باغی خود را تحت پوشش بیمه صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار داده اند.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان افزود: با این اقدام 200 هکتار از باغات و 27 هزار و 440 هکتار از اراضی زراعی استان، زیر چتر حمایتی صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت.

 

وی از پرداخت بیش از یک هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی استان در سال جاری خبر داد و گفت: بانک کشاورزی گلستان تاپایان آبان ماه، یک هزار و 184 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه را به یک هزار و 586 نفر از متقاضیان در بخش های مختلف پرداخت کرده است.

 

صیادی با اشاره به پرداخت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک كشاورزي، ادامه داد: بانک کشاورزی استان تا پایان آبان ماه، 870 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به یک هزار نفر زوجین جوان پرداخت کرد.

 

وی اظهارداشت: این تسهیلات در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و کمک به تشکیل خانواده و سنت حسنه ازدواج به این زوج های جوان پرداخت شد.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان از پرداخت بیش از 19 هزار و 57 میلیارد ريال تسهيلات به متقاضیان در این مدت خبر داد و گفت: از این میزان تسهیلات مبلغ 18 هزار و 219  میلیارد ریال به 11 هزار و 250 نفر از متقاضیان در بخش کشاورزی، مبلغ 728 میلیارد ریال به یک هزار و 834  نفر از متقاضیان در بخش خدمات و 111 میلیارد ریال نیز به 183 نفر از متقاضیان در بخش صنعت، معدن و مسکن و ساختمان پرداخت شد.

 

وی افزود: بیش از 95 درصد از تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان گلستان به بخش کشاورزی اختصاص دارد.

 

 

 

کد خبر 1126848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha