ایجاد رواق کتاب باعث گسترش فرهنگ مطالعه در بین جوانان می شود

مرادی ، گفت: رواق کتاب مخاطبان متعددی از گروه‌های سنی مختلف دارد و این رواق با هدف نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و رفع نیازهای فرهنگی و گسترش فرهنگ مطالعه در بین جوانان ایجاد شده است.

ساسان مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رواق های مختلفی در کانون ایجاد شده تا جوانان با میل جذب آنها شوند و فعالیت های خود را انجام دهند.

 

مدیر کانون محمد باقر(ع) هرسین افزود:با توجه به کمبود کتاب در برخي مناطق کم برخوردار اعضاي کانون تعدادي کتاب تهیه و در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی بین مردم توزیع شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز ماه رمضان با کمک جوانان و جمعی از مردم مسجد غبار روبي وگلاب افشاني و مسجدآماده استقبال از روزه داران شد.

 

مرادی تصریح کرد: برگزاری نشستدرخصوص عفاف وحجاب ، برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر ، برپایی نماز جماعت، برگزاری کلاس های روانخوانی قرآن،  آموزش قرآن ، کلاس احکام، طبخ غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان،برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی،ایجاد اشتغالزایی برای بانوان بی سرپرست ، ضد عفونی محله ، برگزرای کلاس های قالی بافی و گلسازی برای بانوان و اجرای برنامه هاي مختلفي در طول سال در زمينه هاي ديني، قرآني، فرهنگي، آموزشي در کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون محمد باقر(ع) هرسین اظهار کرد:در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مزار شهدا با حضور اعضای کانون و جمعی از مسئولان غبار روبی و گلباران شده است.

 

وی با بیان اینکه جوانان از هیچ فعالیت در کانون غافل نمی شوند، گفت: رویدا فهما باعث شده جوانان بیشتر از پیش در فعالیت ها مشارکت کنند .

کد خبر 1126875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha