تقویت تجهیزات جمعیت هلال احمر/ اسکله پایگاه امداد و نجات دریایی کلاچای احداث می شود

حجت‌الاسلام صفری ملک میان مهم‌ترین نتایج جلسه‌ای که با رئیس جمعیت هلال کشور برگزار شد را برشمرد و گفت: تقویت تجهیزات و ساخت اسکله برای پایگاه امداد و نجات دریایی کلاچای مهم‌ترین مواردی بود که تحقق آن را از رئیس جمعیت هلال احمر کشور خواستار شدیم.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: پیرو مشکلات و اهمیت پیگیری مطالبات مردمی روز دوشنبه( ۲۲ آذر) به همراه نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، نماینده رودبار در مجلس و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نشستی با رئیس جمعیت هلال احمر کشور برگزار کردیم.
 
نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه وی در این نشست مهم‌ترین نیازمندی‌ها و مشکلات دو شهرستان در حوزه امکانات هلال احمر را مورد پیگیری قرار داده است عنوان کرد: تقویت تجهیزات و امکانات جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف مهم‌ترین خواسته ما از رئیس جمعیت هلال احمر کشور بود.
 
صفری ملک میان تخصیص اعتبار درمانی جهت کمک به افراد نیازمند شهرستان رودسر و املش را از جمله درخواست‌های وی از رئیس جمعیت هلال احمر کشور خواند و ادامه داد: احداث و ساخت اسکله برای پایگاه امداد و نجات دریایی کلاچای و تخصیص یک دستگاه قایق جی می نی برای این پایگاه از دیگر مواردی بود که تامین آن‌ها را خواستار شدیم.
 
وی تخصیص مبلغ ۲ میلیارد تومان جهت تامین هزینه‌های پشتیبانی شهرستان‌های رودسر و املش در بخش هلال احمر را هم خواستار شد و تصریح کرد: از رئیس جمعیت هلال احمر کشور درخواست کردیم نسبت به در اختیار قرار دادن یک دستگاه خودروی ست نجات جهت استفاده در پایگاه تازه تاسیس شده امداد و نجات کوهستان زیاز بخش رحیم آباد اقدامات لازم را انجام دهد.
 
وی تهیه یک دستگاه خودروی کمک دار جهت استفاده در مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان املش را هم از دیگر مواردی که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت اعلام کرد و گفت: تجهیز پایگاه امداد و نجات کوهستان زیاز بخش رحیم آباد به یک دستگاه خودروی آمبولانس از دیگر موارد مهمی است که انجام آن را از سوی جمعیت هلال احمر کشور خواستار شدیم.
 
عضو مجمع نمایندگان گیلان فراهم کردن یک دستگاه خودروی کمک‌دار برای جمعیت هلال احمر شعبه رودسر را هم لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش و سعی ما این است که با انجام رایزنی‌های ملی و با برقراری ارتباط بین مدیران استانی، شهرستانی و مسئولان کشوری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و کمبودهای بخش‌های مختلف اقدامات لازم را انجام دهیم.
 
 
 
 
کد خبر 1126876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha