راه اندازی چالش«شجاعت» با هدف تکریم والدین در بروجرد

اصالت پور گفت: با هداف تقویت فرهنگ تکریم و احترام به والدین در بین جوانان و نوجوانان چالشی با عنوان « شجاعت» در بروجرد راه اندازی شده است.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  این چالش با محوریت اعضای کانون فرهنگی هنری کمیل، مسجد النبی(ص) این شهرستان و بچه های لشگر راه اندازی شده است.

 

وی افزود: رویکرد مهم این چالش تکریم والدین و تقویت فرهنگ احترام به والدین است.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل ادامه داد: برای شرکت در «چالش شجاعت»  روش شرکت در چالش، بوسیدن دست پدر یا مادر بود و ارسال عکس آن برای شرکت در مسابقه است.

 

وی تصاویر ارسالی از سوی شرکت کنندگان در چالش به همراه آدرس استوری مربوط به عکس در اینستا گرام لشگرو گروه های مربوط به کانون فرهنگی هنری، مسجد و پایگاه مقاومت منتشر می شود.



اصالت پور با بیان اینکه بوسیدن دست پدر و مادر سنت حسنه ای است که در دین مبین اسلام مورد تاکید است، افزود: چالش شجاعت با رویکرد احیای این سنت حسنه ترویج یافته است.

 

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی وهنری متعدد در این کانون فرهنگی هنری مسجد، افزود: برنامه های فرهنگی وهنری به صورت روزانه چه در محیط مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و چه در عرصه مجازی برگزار می شود.

 

اصالت پوربا اشاره به برگزاری برنامه های مناسبتی متععد در این کانون فرهنگی هنری مسجد، ادامه داد: همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار آیین تجلیل از خانواده همسرشهیده پرستار شهرستان بروجرد « زهرا شیرویه » در مسجد النبی این شهرستان برگزارشد.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل اظهار کرد: برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد با رویکرد جذب اقشار مختلف مردم بوژه نسل جوان و نوجوان به مسجد، شناسایی و پرورش استعدادها، آگاهی بخشی و بصیرت افزیی برگزار می شود.

کد خبر 1126897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha