ارتقای سبک زندگی ایرانی-اسلامی با همکاری کتابخانه های عمومی و سپاه فجر فارس

منوچهری گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری‌ بین اداره کل کتابخانه ‌های عمومی فارس و سپاه فجر استان موجب گسترش فرهنگ مطالعه و هم ‌افزایی در ارتقای سبک زندگی ایرانی-اسلامی و کاهش آسیب ‌های اجتماعی استان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (سه شنبه 23 آذر) در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری‌ بین اداره کل کتابخانه ‌های عمومی فارس و سپاه فجر استان گفت: این تفاهم نامه با هدف توسعه و گسترش همکاری‌ های فرهنگی، اجتماعی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی منعقد شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس ادامه داد: از اهداف این تفاهم نامه می توان به ارتقای سرانه مطالعه استان، تعامل در خصوص برگزاری مسابقات و برنامه‌ های ویژه فرهنگی میان مخاطبان هر 2 نهاد، استفاده از ظرفیت‌ ها، رسانه‌ ها و پایگاه‌ های تبلیغاتی  برای معرفی برنامه ‌های کتابخوانی، هم ‌افزایی موثر در ارتقای سبک زندگی ایرانی-اسلامی و کاهش آسیب ‌های اجتماعی استان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: تمامی اقشار جامعه، مخاطبان کتابخانه های عمومی هستند و کتابخانه های عمومی فارس در سال های اخیر خدمت رسانی به مناطق محروم  و کم برخوردار و گروه های خاص را با جدیت دنبال کرده است.

منوچهری تصریح کرد: سپاه فجر فارس نیز در حوزه فرهنگ به ویژه فرهنگ کتاب و کتابخوانی همیشه حضور و همکاری مطلوب داشته است و اجرای این تفاهم نامه نقش مطلوبی در گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه خواهد داشت.

«محمدجعفر دوستدار»، معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس نیز در این نشست با گرامیداشت ایام شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» گفت: امیدواریم این تفاهم نامه به تقویت هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه که دغدغه مقام معظم رهبری است، منجر شود.

 

کد خبر 1126927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha