بررسی صحت آگهی های فیلمسازی از طریق اداره ‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

مرامی جدیدی گفت: دوست ‌داران هنر سینما و بازیگری برای اطلاع از قانونی یا غیر قانونی بودن آگهی های فیلمسازی در فضای مجازی به اداره ‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر فارس مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (سه شنبه 23 آذر) با اشاره به سو استفاده برخی به نام فیلمسازی در جمع خبرنگاران گفت: برخی افراد با جعل عنوان فیلمساز، مدیر آموزشگاه هنری و سینمایی و یا تهیه ‌کننده سینما و بدون داشتن مجوز قانونی در فضای مجازی آگهی منتشر و اقدام به فریبکاری می کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این افراد آگهی خود را برای جذب بازیگر و دست ‌اندرکاران فنی برای حضور و شرکت در پروژه‌ ها یا آموزش‌ های سینمایی و هنری، منتشر می‌ کنند و وعده های واهی می دهند.

وی اضافه کرد: این افراد سودجو با استفاده از واژه ‌های فریبنده، برخی شهروندان نا آگاه را به دام خود می ‌اندازند و آسیب های مالی ایجاد می کنند و موجب بروز برخی ناهنجار ی‌ها و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، روانی و اخلاقی نیز می‌ شوند.

مرامی جدیدی تاکید کرد: از دوست ‌داران هنر سینما و بازیگری درخواست می کنیم با آگاهی و احراز صحت و سقم سخنان این دسته افراد سودجو، قبل از هر گونه همکاری با آنها و برای اطلاع از قانونی یا غیر قانونی بودن آگهی هایی در این خصوص به اداره ‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان فارس مراجعه کنند.

کد خبر 1126966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha