خادمیاران رضوی آران و بیدگل دو نوعروس را راهی خانه بخت کردند

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران رضوی در شهرستان آران و بیدگل دو نوعروس را راهی خانه بخت کردند.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران رضوی در کانون ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل دو نو عروس را راهی خانه بخت کردند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: این اقدام در راستای پویش نذر مهربانی با کمک نقدی خادمیاران و یاوران رضوی این کانون و هزینه مراسم چهلم مادر آران و بیدگلی انجام شد و  بخشی از جهیزیه دو نو عروس نیازمند با خرید کالای ایرانی تامین شد.


آذرباد با بیان اینکه تمام اقلام خریداری شده برای دو نوعروس بنا به توصیه موکد بانیان به ویژه خانواده مرحومه افضل استادیان کالای ایرانی بوده است، خاطر نشان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی با جمع آوری مبلغ چهار میلیون تومان برخی از اقلام مورد نیاز جهیزیه یک نو عروس را به خانواده وی در منطقه یحیی آباد شهرستان آران و بیدگل اهدا کردند.


مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین خانواده مرحومه افضل استادیان نیز هزینه ۶ میلیون تومانی مراسم چهلم مادر خود را به عنوان کمک هزینه جهیزیه به کانون خدمت رضوی ثامن الحجج (ع) شهرستان آران و بیدگل هدیه و یک نو عروس نیازمند دیگر را راهی خانه بخت کردند.

 

آذرباد تصریح کرد: کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است. 

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: هم اکنون  ۱۰۸ خادمیار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند./

 

کد خبر 1126975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha