جانشین پروری در زندان های فارس موجب استفاده از منابع انسانی شایسته می شود

ابراهیمی گفت: جانشین پروری از راهکارهای اثربخش برای تامین منابع انسانی مستعد و شایسته در سازمان زندان هاست و سازمانی که به آینده توجه نکند در دستیابی به اهداف دچار مشکل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (سه شنبه 23 آذر) در آئین تکریم و معارفه روسای ادارات فرهنگی و تربیتی در ستاد اداره کل زندان های فارس گفت: تمامی مسئولان ستادی و روسای زندان های فارس در ارتقای نظام زندانبانی در راستای سند تحول قضایی نقش اثرگذاری دارند.

مدیرکل زندان های فارس افزود: منابع انسانی در سازمان و نقش موثری دارند و در تفکر سازمانی، مهم ترين منبع و دارايی و سرمایه اجتماعی در نظر گرفته می شوند.

وی اضافه کرد: با همت مسئولان ستادی و کارکنان زندان های فارس و با اتخاذ سیاست های اصلاحی و بازپروری و ارائه راهکارهای مناسب در ارتباط با قشر آسیب دیده اجتماع اقدامات مطلوبی به انجام می رسد.

ابراهیمی تاکید کرد: جانشین پروری از راهکارهای اثربخش برای تامین منابع انسانی مستعد و شایسته در سازمان زندان هاست و سازمانی که به آینده توجه نکند در دستیابی به اهداف دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: جانشین پروری در سازمان ها، موجب تامین زیرساخت لازم برای پست های حساس و کلیدی می شود و فلسفه تغییرات و جابجایی در مجموعه زندان های استان حرکت به سمت پیشرفت در راستای سیاست های اصلاحی و تربیتی، ایجاد پویایی و نشاط و برطرف کردن نقاط ضعف است.

ابراهیمی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت: ‌ كسی كه در راه برآوردن نیاز برادر مومن خود بكوشد، گویی 9 هزار سال با روزه گرفتن و شب زنده‌ داری،خدا را عبادت كرده است و در زندان های استان خدمات شایسته به زندانیان ارائه می شود که مصداق این فرموده حضرت محمد (ص) است.

خاطر نشان می شود، مدیرکل زندان های فارس در این مراسم از زحمات «حامد کریمی»، رئیس پیشین اداره فرهنگی و تربیتی، «محمدرضا صنیع دانش»، سرپرست سابق بهداشت و درمان، «ابراهیمی قوامی فر»، رئیس پیشین اداره امور کار کنان و دبیرخانه و «علی اکبر منصوری»، مدیر پیشین مجتمع حرفه آموزی و کار درمانی شیراز  به خاطر اقدامات شایسته در حوزه های مختلف با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.

کد خبر 1126980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha