خدمات‌دهی به مردم باید پیوست عدالت داشته باشد

آیت‌الله کعبی با تاکید بر اینکه خدمات‌دهی به مردم باید پیوست عدالت داشته باشد تصریح کرد: از مجموعه شهرداری و شورای شهر می‌خواهم که خدمات ابتدایی مانند نظافت و آب‌های سطحی را در اولویت خود برای تمامی مناطق به ویژه مناطق محروم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت‌الله عباس کعبی» امروز در دیدار با شهردار اهواز، با بیان اینکه مردم اهواز نیازمند خدمات شهری زیادی هستند اظهار کرد: همه مسئولان به ویژه شهرداری باید دست به دست هم دهند و در جهت استیفای حقوق عامه شهر اهواز تلاش کنند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با ارائه خدمات بیشتر به شهروندان شاهد آبادانی و پیشرفت در شهر خواهیم بود افزود: خوشبختانه شهردار اهواز دارای روحیه تلاشگری بوده و اراده پیگیری حقوق مردم اهواز را دارد که قابل تقدیر است.

 

وی در خصوص موضوع حق آلایندگی صنایع بزرگ استان در اهواز اضافه کرد: پرداخت حق آلایندگی صنایع بزرگ مانند نفت، طبق قانون باید انجام شود و شهردار اهواز نیز در برنامه‌های خود پیگیری استیفای این مطالبات را دارد.

 

آیت‌الله کعبی خاطر نشان کرد: این اقدامات می‌تواند تاثیر بسزایی در ارائه خدمات به شهروندان داشته باشد و ما نیز در این امر به ایشان کمک خواهیم کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه خدمات‌دهی به مردم باید پیوست عدالت داشته باشد تصریح کرد: از مجموعه شهرداری و شورای شهر می‌خواهم که خدمات ابتدایی مانند نظافت و آب‌های سطحی را در اولویت خود برای تمامی مناطق به ویژه مناطق محروم داشته باشند.

 

کد خبر 1126981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha