ضرورت تقویت بعد رسانه ای ستادهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تقویت بعد رسانه ای ستاد نماز جمعه استان شد و گفت: با توجه به رسانه ای بودن جامعه امروزی، اگر خدای ناکرده ضعیف و کم کاری داشته باشیم، با شکست مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم عبودی» امروز (23 آذر ماه) در کارگاه آموزشی رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط رابطین، اظهار کرد: در راستای انجام بهتر رسالت ها و فعالیت ها، نیازمند تقویت بعد رسانه ای در این حوزه هستیم.

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد توجه جدی به بحث رسانه را یک ضرورت دانست و گفت: با توجه به جنگ رسانه ای در دنیای امروزی، باید جهت رشد و ارتقاء خود و جامعه تلاش کنیم.

 

وی خواستار تقویت بعد رسانه ای ستاد نماز جمعه استان شد و افزود: با توجه به رسانه ای بودن جامعه امروزی، اگر خدای ناکرده ضعیف و کم کاری داشته باشیم، با شکست مواجه خواهیم شد.

 

حجت الاسلام عبودی در این کارگاه آموزشی که با حضور مدیر ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، انتشار خبر با رسانه ای بودن را متفاوت دانست و ادامه داد: در این کارگاه آموزشی ضمن آموزش، با شگردهای کار رسانه ای آشنا می شویم.

 

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد بحث رسانه ای و اطلاع رسانی عملکردها را در دستور کار دانست و گفت: توجه به بحث زیرساخت ها به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی فعالیت ها در دستور کار قرار دارد و تاکنون در این زمینه اقدام های موثری انجام گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: نشست با ائمه جمعه و امامان جمعه موقت، مسئولین ستادهای نماز جمعه و رابطین رسانه ای نیز هم اکنون در حال انجام است.

 

حجت الاسلام عبودی با اشاره به اینکه ستادهای نماز جمعه و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی رتبه مطلوبی در سطح ملی دارد، گفت: افرادی که در ستاد نماز جمعه مسئولیت می پذیرند، باید نظم و انظباط کاری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

 

گفتنی است در این کارگاه آموزشی، رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

کد خبر 1126990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha