از بین‌المللی شدن جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک حمایت خواهیم کرد

جوروند با اشاره به اینکه بسیاری از موضوعات و مفاهیم مانند چهارم آذر و شهادت را می‌توانیم به وسیله تئاتر منتقل کنیم گفت: از بین‌المللی شدن جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «محمد جوروند» امروز (سه شنبه ۲۳ آذر) در آئین اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک اظهار کرد: جشنواره تئاتر خوزستان، جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی و جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ در آذرماه به میزبانی استان خوزستان برگزار شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اينکه شهرستان اندیمشک، ورودی استان و معراج شهدا بوده است افزود: با توجه به نقش این شهرستان در دوران دفاع مقدس، باید آن را منشور هزار رنگی از ارزش‌های معنوی بدانیم.

 

وی اذعان کرد: خوشبختانه حمایت‌ها و پیگیری‌های مسئولان و هنرمندان شهرستان اندیمشک و همچنین عوامل جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ سبب برگزاری این جشنواره به صورت مستمر شده است.

 

جوروند تئاتر را یک هنر الهی دانست و تصریح کرد: در تئاتر، ارتباط و اتصال با مخاطب صورت می‌گیرد و باید نگاه خردورزانه‌ای به آن داشته باشیم و به اهمیت این هنر الهی بپردازیم.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از موضوعات و مفاهیم مانند چهارم آذر و شهادت را می‌توانیم به وسیله تئاتر منتقل کنیم یاد آور شد: از بین‌المللی شدن جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک حمایت خواهیم کرد.

 

کد خبر 1127034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha