لزوم برگزاری نشست‌ های برنامه‌ریزی و آسیب‌شناسی جشنواره‌های تئاتر خوزستان

چنانی گفت: ما قصد داریم بعد از برگزاری هر جشنواره‌، با برگزاری نشست‌هایی در راستای برنامه‌ریزی مطلوب و آسیب‌شناسی لازم، بتوانیم این جشنواره‌ها را بهتر برگزار کنیم.

«ناصر چنانی» امروز (سه شنبه ۲۳ آذر) در حاشیه آئین اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: با انعکاس و پوشش خبری و رسانه‌ای می‌توان بهتر و مؤثرتر پیام‌های فرهنگی و هنری جشنواره‌های تئاتر را انتقال داد.

 

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: پس از برگزاری جشنواره‌های تئاتر، آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی با حضور اساتید، هنرمندان و دست‌اندرکاران این رویدادها ضرورت دارد.

 

وی اذعان کرد: ما قصد داریم بعد از برگزاری هر جشنواره‌، با برگزاری نشست‌هایی در راستای برنامه‌ریزی مطلوب و آسیب‌شناسی لازم، بتوانیم این جشنواره‌ها را بهتر برگزار کنیم.

 

«محمد جوروند» نیز عنوان کرد: ما پس از بهبود شرایط کرونایی و با توجه به ایجاد شرایط و فضای مناسب، سه جشنواره تئاتر استان، جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی و جشنواره لاله‌های سرخ را برگزار کردیم و این اقدام مناسبی در حوزه هنر نمایش بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این جشنواره‌ها صورت گرفت و آثار نیز طبق بررسی داوران، معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاران وی، کیفیت خوب و بالایی داشتند.

 

کد خبر 1127057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha