اعضای گرود سرود «ثارالله» کانون موعود در پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان شرکت کردند

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود شهرستان دشتی گفت: ۱۰ نفر از اعضای گروه سرود ثارالله از کانون فرهنگی هنری موعود شهرستان دشتی در رشته قرائت تقلیدی این جشنواره شرکت کردند.

حسن ایزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: در بزرگ‌ترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجد 10 نفر از اعضای گروه سرود ثارالله از کانون فرهنگی هنری موعود شهرستان دشتی در رشته قرائت تقلیدی این جشنواره شرکت کردند.


وی هدف از شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را ترویج معارف قرآنی در جامعه، دانست و ادامه داد: توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعدادهای قرآنی ازجمله اهداف برگزاری این مسابقات قرآنی به شمار می‌روند.


مدیر کانون فرهنگی هنری موعود شهرستان دشتی با اشاره به اینکه اعضای گروه سرود ثارالله قرآن آموزان نوجوان در رده سنی 10 تا 14 سال هستند؛ بیان کرد: همچنین این دانش آموزان عضو کانون فرهنگی هنری موعود هستند و علاوه بر سرود در مهارت‌های ادبی و هنری نیز فعالیت دارند.


وی گفت: مسئول گروه سرود ثارالله با ارسال کلیپ از قرائت اعضا آمادگی خود را برای شرکت در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان اعلام کرده است.

کد خبر 1127098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha