تعزیرات حکومتی خوزستان ۵۰۰ رای قطعی لازم الاجرا را تحویل اموال تملیکی داده است

بیرانوندی در حاشیه بازدید از انبارهای اموال تملیکی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان ۵۰۰ رای قطعی لازم الاجرا را تحویل اموال تملیکی داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «نعمت‌الله بیرانوندی» امروز (سه‌شنبه ۲۳ آذر) به همراه معاونین خود و رؤسای شعب مرکز استان، مسئولان دستگاه‌های کاشف و ناظر از جمله نیروی انتظامی، علوم پزشکی، گمرگ و مدیر کل اموال تملیکی استان از انبارهای این اداره کل در شهرستان کارون بازدید کرد.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در حاشیه این بازدید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آهنگ خروج کالا می‌بایست با آهنگ صدور آرا مطابقت داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه هم‌اینک هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌ها بیشتر و موانع به صورت نسبی برطرف شده است افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان ۵۰۰ رای قطعی لازم الاجرا را تحویل اموال تملیکی داده است.

 

دبیر کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان خوزستان اضافه کرد: ما به همراه افراد دخیل در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز شرایط انبارها را از نزدیک دیدیم که می‌طلبد شرایط ارزیابی بیشتر شود تا روند رسیدگی نیز بیشتر پیش رود.

 

وی با اشاره به رسیدگی به بیش از ۲ هزار و ۹۷ پرونده قاچاق کالا و ارز در سال جاری در استان تصریح کرد: باید همکاری بین کاشف و ضابط بیشتر شود چرا که پرونده‌های قاچاق رو به افزایش است لذا هر چه سریع‌تر می‌بایست تکلیف اموال موجود در انبارها مشخص شود.

 

بیرانودی در پایان با اشاره به تبصره ۲ ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: کالاهای سریع الفساد و سریع الاشتعال را در صورت درخواست فروش، روسای شعب تعزیرات آماده‌اند تا دستور فروش آن را نیز در اسرع وقت صادر کنند.

 

کد خبر 1127099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha