برگزاری سومین دوره توجیهی مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد ملایر

گودرزی گفت: سومین دوره توجیهی مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد ملایر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

«قاسم گودرزی» در گفت و گو  با خبرنگار شبستان در ملایر گفت : با توجه به اینکه ثبت اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد انجام می‌شود در این راستا تا کنون سه جلسه توجیهی برای برای مدیران کانون ها در سال جاری  در ملایر برگزار شده است .

 

مسئول کانون فرهنگی، هنری مساجد ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۳ کانون فرهنگی هنری در شهرستان ملایر فعالیت دارند که  از این تعداد ۳۳ کانون شهری و ۴۰ کانون روستایی است

 

وی تعداد کانونهای معین شهرستان ملایر را سه کانون برشمرد و گفت:  این کانون ها  شامل کانون شهید  صیاد شیرازی  روستای نازول، کانون مصباح روستای پری و کانون شهید بهشتی مسجد صفی ملایر است که به عنوان کانون های  رابط با سایر کانون های شهرستان شیوه نامه ها و دستور العملها را از سوی دبیرخانه  کانون های های مساجد به این کانون ها ابلاغ می کنند

وی همچنین  با بیان اینکه امسال نیز  شاهد سومین رویداد ملی  فهما هستیم گفت:  رویداد ملی فهما در واقع ثبت فعالیت کانون های مساجد است که بر اساس آن در سامانه  بچه های مسجد امتیاز دهی و ارزیابی شده و در پایان کانون های برتر انتخاب می شوند.

مسوول کانون فرهنگی، هنری مساجد ملایر تصریح کرد: در این زمینه جلسه های توجهی و بازدید از کانون های فرهنگی  هنری مساجد ملایر  توسط کارشناسان استان همدان انجام شده  است.

وی افزود: همچنین روز گذشته نیز با توجه به سومین رویداد ملی فهما و نحوه استفاده از سامانه بچه های مسجد، تکمیل مشخصات و بارگذاری مدارک کانونها جهت دریافت مجوز الکترونیکی، ثبت و بارگذاری فعالیتها در پروفایل اختصاصی مدیران کانونهای فرهنگی و هنری با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان درمکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزار شد.

گودرزی بااشاره فعالیت های ویژه کرونا و اجرای رزمایش های مواسات و همدلی گفت: با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین رزمایش های مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان در چندین مرحله توسط کانون ها  اجرا شده است.

 وی افزود: خوشبختانه کانون های شهرستان ملایر از ابتدای کرونا تا کنون فعالیتهای گسترده ای را در حوزه های مختلف شامل کمک های مومنانه و انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی  حوزه های بهداشتی مقابله با کرونا و همکاری با حوزه بهداشت و درمان و... طی دو سال اخیر داشته اند.

کد خبر 1127139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha