خبرنگاران و مدیران  باید تعامل دوسویه داشته باشند

فارسی گفت: خبرنگاران و مدیران شهرستان باید تعامل دوسویه داشته باشند و مدیران موظف به تکریم خبرنگاران و تلاش برای رفع مشکلات و مطالبات آنها هستند .

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «حسین فارسی» امروز در جمع خبرنگاران  در ملایر گفت: ارتباط ما همواره با خبرنگاران و اصحاب رسانه دوسویه و کاربردی است  و خبرنگاران و مدیران شهرستان باید تعامل دوسویه داشته باشند و مدیران موظف به تکریم خبرنگاران و تلاش برای رفع مشکلات و مطالبات آنها هستند .

سرپرست فرمانداری ملایر با بیان  اینکه  حرفه خبرنگاران حرفه‌ای حساس، تخصصی و اثرگذار است و خود را موظف به پیگیری و پاسخگویی به مطالبات و استفاده از ظرفیت آنها می‌دانیم  افزود: یکی از ضعف‌های مدیران عدم ارتباط با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی نکردن از خدمات نظام و دولت است که بدون شک در این زمینه مدیر موفقی نخواهند بود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خطاب به خبرنگاران گفت: تعامل خود را با مدیران دستگاه‌های اجرایی تقویت کنید و به دنبال انتقاد سازنده و کار حرفه‌ای باشید و از پرداختن به هرگونه حواشی و تخریب دوری کنید.

وی یادآور شد: هر مدیری که در شرایط کنونی در سنگر اقتصادی، تولیدی و معیشت مردم بتواند خدمتی ارائه کند، بدون شک به اندازه دوران دفاع مقدس و رزمندگان جبهه و جنگ اثرگذاری دارد .

وی بر همراهی و کمک رسانه‌ها در پیشبرد و توسعه شهرستان تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها بازوان توانمندی برای مدیران اجرایی هستند و در هر حوزه‌ای نیازمند مشاوره و راهنمایی آنها هستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه با تمام توان برای ارائه خدمت به مردم و رفع مشکلات تلاش می‌کنیم، ادامه داد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب مدیرانی باید در راس امور قرار گیرند که روحیه آنها همانند روحیه انقلابی سال ۵۷ و دوران دفاع مقدس باشد.

فارسی گفت: مدیرانی باید وارد میدان کار و تلاش شوند که دارای روحیه انقلابی و همانند دوران دفاع مقدس باشند و تمام دغدغه آنها خدمت صادقانه به مردم و تلاش در جهت رفع مشکلات آنان باشد.

 فارسی در ادامه کسب دو برند جهانی مبل و منبت و انگور را موفقیتی بزرگ برای این شهرستان دانست و تصریح کرد: کسب این دو عنوان به سختی به‌دست آمد و برای حفظ، توسعه و معرفی آن باید به صورت جهادی و انقلابی تلاش کنیم.

وی  با بیان اینکه  بدون شک توسعه و پیشرفت این شهرستان از گذرگاه ۲ بزند جهانی انگور و مبل و منبت در کنار دیگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است که باید رشد پیدا کند.

گفت: فرهنگ‌سازی، ارائه تولیدات باکیفیت، به موقع و به‌روز به خریداران مبل و منبت و ایجاد رقابت سالم از الزامات این هنر صنعت است.

وی با بیا ن اینکه  به‌تازگی ۲۰ هکتار زمین برای توسعه شهرک مبلمان منبت حاجی‌آباد ملایر اختصاص یافت که تسهیلات مورد نیاز هم در نظر گرفته شده است. تصریح کرد:به دنبال توسعه این هنر صنعت و حرکت به سمت تولیدات جدید و به‌روز هستیم.

فارسی بیان کرد: در حوزه انگور نیز بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه فرآوری انگور و مشتقات آن مهیا شده و سرمایه‌گذارانی از کشور ترکیه برای سرمایه‌گذاری در بام ملایر، مبل و منبت و واردات چوب و فرآوری کشاورزی به ویژه انگور اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

کد خبر 1127143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha