تعیین تکلیف شهردار خمینی شهر به شورای حل اختلاف کشیده شد

موضوع تعیین تکلیف شهردار خمینی شهر با نظر اکثر اعضای شورای اسلامی به شورای حل اختلاف ارجاع داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خمینی شهر، محسن صادقی سخنگوی شورای اسلامی خمینی شهر در ارتباط با مشخص شدن وضعیت و تعیین تکلیف شهردار اظهار کرد: با توجه به طولانی شدن صدور حکم شهردار از سوی وزارت کشور که بیش از ۴ ماه طول کشید در حالی که باید ظرف ۱۰ روز نتیجه اعلام می شد، اعضای شورا پیگیری‌های زیادی را در این زمینه از نهادهای و مراجع مرتبط انجام دادند و بارها به وزارت کشور و استانداری مراجعه و خواستار تعیین تکلیف این موضوع شدند.

 

عضو شورای اسلامی خمینی‌شهر با اشاره به موانع و سنگ اندازی ها در این ارتباط افزود: در این مدت حرف و حدیث های زیادی بین مردم به وجود آمد اما اعضای شورا با تدابیر مختلف موضوع را مدیریت کردند.

 

وی با اشاره به نامه وزارت کشور گفت: روز گذشته نامه ای از سوی وزارت کشور به دفتر شورا ارسال شد با این مضمون که "باتوجه به نظر مراجع ذیصلاح مبنی بر مصلت نبودن انتصاب نامبرده به سمت شهردار خمینی شهر در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود"، لذا جلسه ای فوری تشکیل و تعیین تکلیف شهردار در دستور کار قرار گرفت.

 

صادقی ادامه داد:  پس از بررسی و تبادل نظر، اکثریت اعضای شورا بر مصوبه قبلی اصرار کرده و پس از رای گیری مجدد و با اکثریت آرا آقای اصغر حاج حیدری دوباره به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و نامه آن به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

 

سخنگوی شورای اسلامی خمینی شهر با اشاره به اینکه در این مرحله موضوع در شورای حل اختلاف بررسی خواهد شد افزود: شورای حل اختلاف پس از بررسی‌های لازم و باید ظرف ۱۵ روز نظر نهایی خود را به شورای شهر ارسال کند.

 

صادقی در پایان با دعوت مردم به صبوری تاکید کرد: مردم شریف و شهیدپرور خمینی که همیشه در صحنه های مختلف پای نظام و انقلاب ایستاده اند بار دیگر با آگاهی مراقب سواستفاده دشمنان انقلاب باشند تا اعضای شورا با پیگیری های قانونی تکلیف شهردار خمینی شهر را مشخص به اطلاع رسانی کنند. 

 

کد خبر 1127182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha