‍ مردم سالاری از وجوه بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی است

زیویاری با اشاره به اینکه مردم سالاری از وجوه بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: شوراها از ظرفیت های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویاری» امروز در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی استان، اظهار داشت: برگزاری رفراندوم و انتخابات از مهمترین نشانه‌های یک نظام مردم سالار است.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مردم سالاری از وجوه بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: شوراها از ظرفیت های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

وی ادامه داد: از پیروزی انقلاب اسلامی به بعد، برگزاری انتخابات به عنوان بخشی از ساز و کار تضمین کننده وجه مردم سالاری دینی در نظام محسوب می شود که انتخابات شوراها نیز به عنوان یکی از همین ساز و کارها به شمار می آید.

 

زیویار همچنین تاکید کرد: « وقت مردم » به عنوان مهمترین امانت در اختیار مسئولین قرار داده شده و برای امانت داری از آن، باید از همه ظرفیت ها در راستای ارائه خدمات بهره برد.

 

استاندار لرستان ادامه داد: در مناصب حاکمیتی ظرفیت های بسیاری برای خدمت به مردم گنجانده شده که در صورت قبول هر مسئولیتی نباید با بی تفاوتی از کنار این ظرفیت ها گذشت .

 

زیویار تصریح کرد: انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی استان نیز نمونه ای از یک انتخابات است که برای خدمت به مردم ضرورت دارد بهترین نفرات با عملکرد مثبت و دارای ایده های خلاقانه انتخاب شوند .

 

گفتنی است، در ابتدای جلسه امروز هیأت رییسه سنی شورا به صورت موقت معین گردید و در ادامه انتخابات مذکور برگزار شد و نمایندگان شورا در قالب رئیس، نایب رئیس، منشی، اعضای شورای عالی و سخنگو با برگزاری انتخابات میان اعضا مشخص شدند.

کد خبر 1127195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha