برگزیدگان مسابقات قرآن کریم شهرستان جهرم تجلیل شد

عزیزی نیا گفت: آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآن بسیج شهرستان جهرم با معرفی و تجلیل از ۳۶ فرد برگزیده به پایان رسید.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مسابقات قرآن کریم بسیج شهرستان جهرم، با حضور بیش از یکصد نفر از آقایان و بانوان در رشته های حفظ، مفاهیم، قرائت و رشته های ادبی و هنری در هفته بسیج برگزار شد.

 

مدیر دارالقرآن بسیج شهرستان جهرم افزود: اختتامیه این مسابقات، عصر روز سه شنبه، ۲۳ آذر ماه و با حضور حجت الاسلام ظهرابی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، حجت الاسلام صحرائیان مسئول تعلیم و تربیت سپاه جهرم و همچنین اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه جهرم، در حسینیه »شهیدان رحمانیان» این شهرستان انجام شد.

 

وی با اشاره به نفرات برتر در رشته حفظ یک جزء این دوره از مسابقات عنوان کرد: «فاطمه رحیمیان پور» و «عارفه خادم پیر» نفر اول و  «فاطمه رحمانیان» به عنوان نفر دوم این رشته انتخاب شدند.

 

به گفته عزیزی نیا در رشته حفظ سه جزء، «مجتبی شفاهی» و «ربابه محمدی نژاد» مقام نخست و «معصوم زارعی» عنوان دوم و در رشته حفظ پنج جزء نیز عنوان نخست به «عبدالعلی نصیری» و «مریم زارعیان» رسید و «محمد مهدی کرمی»، «مجید نوحی»، «فاطمه ابراهیمی« و «فاطمه صادقی» حائز عنوان دوم شدند.

 

مدیر دارالقرآن بسیج شهرستان جهرم به نفرات برتر حفظ سوره «حجرات» اشاره کرد که «فاطمه حمیدی» و «فاطمه نظری» مقام اول و «سعیده رضوی»، «زهرا کشکویی جهرمی» و «احمدرضا حقدل» دوم شدند.

 

وی همچنین به رشته مفاهیم سوره «حجرات» نیز اشاره کرد که منتخبان  «زهرا توکل» و «علی نصر» «سحر یزدانبخش»، «صدیقه وحیدنیا» و «مریم قوامی» بودند.


عزیزی نیا به دیگر منتخبان این دوره از مسابقات قرآن کریم اشاره کرد که در رشته قرائت خواهران (بزرگسال) «سمیه علیپور» و «فاطمه قاسمی راد»،  قرائت خواهران(نوجوان) «حنانه صفر پور» و «فاطمه شکیبا»،‌رشته قرائت برادران(بزرگسال)، «علی مرادی» و «مهرداد کوشکی»، رشته قرائت برادران(نوجوان)، «محمد علی عباسیان» و «حسین نورائی فرد»،  رشته نثر ادبی قرآنی، «سارا سامی»، «زهرا کشکویی جهرمی»، رشته خوشنویسی قرآنی «مریم اسدی» و «اکرم سادات حیدری» و رشته شعر قرآنی «مژگان روایی» و «احمد شجاعی باغینی» به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند.

 

کد خبر 1127196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha