آیین استانی طرح لاله های روشن در زنجان برگزار شد

آیین استانی طرح لاله های روشن با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان و سردار وزیری از فرمانده هان دفاع مقدس در مجتمع مدارس نمونه بسیج استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: هرچه داریم از جانفشانی ایثارگری‌های شهداست.

 

حسن مظفری بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان گفت: سردار وزیری از فرمانده هان دلیر استان زنجان هستند که به وجودشان افتخار می کنیم و این فرماندهان الگویی برای همه ما هستند.

 

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این طرح، آشنایی دانش آموزان با شهدای شاخص فرهنگی و دانش آموز و شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت است.

 

سردار وزیری از فرماندهان دفاع مقدس نیز در این آیین اظهار داشت: بعد از انقلاب نیروها و شهدای زنجان نقش غیر قابل انکار و قابل توجهی در برخورد با مسائل داشتند.

 

وی گفت: مجاهدت ها و تلاش هایی که خانواده شهدا داشته‌اند نباید مورد غفلت قرار گیرد و ضرورت دارد رفتار شهدا و خانواده شهدا در جامعه تجلی یابد.

 

وزیری خاطرنشان کرد: شهدا روشنی‌بخش تمام جامعه هستند؛وقتی مقام معظم رهبری از مکتب حاج قاسم سخن به میان می آورد یعنی انتظاراتی وجود دارد که بایستی در جامعه مطرح شود.

 

این فرمانده دفاع مقدس در ادامه به بیان اهمیت موضوع امنیت در جامعه پرداخت و گفت: اگر در یک جامعه امنیت مورد توجه قرار نگیرد همه هزینه ها نابود خواهد شد و این مسئله در تک تک وصیت نامه شهدا پررنگ بوده است.

 

این فرمانده دفاع مقدس در ادامه نیز به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و  در پایان این مراسم از خانواده چند تن از شهدای گرانقدر تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1127206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha