مصلای جمعه جهرم با   ۱۲۰ هزار دز تزریق واکسن بالاترین آمار واکسیناسیون مراکز تجمیعی را دارا است

رحمانیان گفت: مصلای نماز جمعه جهرم به عنوان اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهرستان معرفی و طی ۶ ماه فعالیت بالاترین آمار استقبال و مراجعه مردمی را داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (چهارشنبه ۲۴ آذر) در جمع خبرنگاران گفت:  پس از فراخوان مقام معظم رهبری در راستای سرعت بخشی و جهاد ملی در امر واکسیناسیون و ایجاد مراکز تجمیعی، مصلای نماز جمعه ی جهرم به نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان تبدیل شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این مهم از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون جمعی با تدابیر، حمایت ها و پشتیبانی امام جمعه جهرم، از خرداد ماه امسال آغاز شد و هیات امنای نماز جمعه و ستاد برگزاری تمام امکانات و ظرفیت های این مرکز را برای خدمت رسانی و رفاه حال مردم شریف در اختیار تیم عملیات واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی قرار دادند.

 

وی به مقر نماز جمعه به عنوان مرکز اصلی واکسیناسیون در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: مصلای نماز جمعه پتانسیل ارائه خدمات ۱۶ ساعته به همشهریان را داشت از این رو سهم عمده ای در واکسیناسیون عمومی و تعداد تزریقات را ایفا کرد.

 

رحمانیان تصریح کرد: در این مرکز بعد از گذشت ۶ ماه، بیش از ۱۲۰ هزار دز واکسن تزریق شده است که بالاترین آمار مراجعین را به نسبت سایر مراکز در سطح شهرستان  دارا است.

 

وی همکاری و پشتیانی تمام عوامل و اعضای ستاد برگزاری و هیات امنای نماز جمعه را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: میدان مقابله با بحران کووید-۱۹ در موج های قبل ناهمواری های بسیاری داشت که کنترل و گریز از آن بدون حمایت و همراهی ارگان ها و مسوولان شهر امکان پذیر نمی گشت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای بسیجی و سپاهی برای مقابله با بحران تاکید کرد: همت و همکاری  نیروهای بسیج سپاه با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در سرعت بخشی به روند واکسیناسیون و راه اندازی  مراکز تجمیعی و همراهی با همکاران بهداشتی نتایج خوبی را به همراه داشت که جای تقدیر دوباره دارد.

 

گفتنی است تیم عملیاتی واکسیناسیون، در حال حاضر با هدف تکمیل فرآیند واکسیناسیون عمومی در ۱۰ درمانگاه و مراکز جامع سلامت مستقر هستند و به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

کد خبر 1127209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha