قبولی ۲۰۳ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فارس در دانشگاه های دولتی

بذرافشان گفت: ۲۰۳ نفر از دانش آموزانی که در دانشگاه های دولتی قبول شده اند، تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند که ۴۴ نفر از آنها در دانشگاه فرهنگیان شیراز قبول شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (چهارشنبه 24 آذر) در مراسم تقدیر از دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان شیراز گفت: قبولی 44 نفر از مددجویان کمیته امداد فارس در دانشگاه فرهنگی شیراز مایه افتخار است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری، دانشگاه فرهنگیان و تربیت ‌معلم، مهمترین نیاز آموزش و پرورش کشور است.

وی اضافه کرد: دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس از خدمات فرهنگی مانند شرکت در کلاس های آمادگی کنکور قبل از برگزاری آزمون ها و پرداخت شهریه دانشگاه بهره مند می شوند.

بذرافشان اعلام کرد: در حال حاضر چهار هزار و 152 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد فارس قرار دارند و در کنکور 1400 تعداد یک هزار و 220 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد فارس در کنکور شرکت کردند که از این تعداد 203 نفر در دانشگاه های دولتی قبول شده اند.

وی تاکید کرد: از 203 نفر قبولی دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس، 44 نفر در دانشگاه فرهنگیان شیراز قبول شده اند که بیشترین تعداد قبولی این دانشگاه از شهرستان داراب با پنج نفر بوده است.

کد خبر 1127257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha