بهره برداری از دو هزار مسکن ویژه محرومان در لرستان

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد، گفت: از سوی بنیاد مسکن دو هزار واحد مسکونی برای معلولین، ایتام و محرومین لرستان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «حسین روحانی‌نژاد»، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: از مأموریت‌های مهم بنیاد مسکن ایجا مسکن محرومان و بازسازی آنها است.

 

نمایده ولی فقیه در بنیاد مسکن افزود: علاوه‌بر بازسازی پیشگیری از خسارات بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله در اهم فعالیت‌های بنیاد مسکن است.

 

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن لرستان در اجرای طرح هادی و نوسازی از میانگین کشوری بالاتر است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال ۱۴۱۰ جشن پایان نوسازی در روستاها و شهرهای کوچک را می‌گیریم.

 

حجت الاسلام روحانی‌نژاد بر ضرورت ساماندهی بیش ‌از یک هزار سکونتگاه رسمی در کشور تأکید کرد و گفت: سکونتگاه‌های غیررسمی زابل، چابهار، کرمان و بندر امام نیز هم اکنون در حال بازسازی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن یادآور شد: دو هزار واحد مسکونی برای معلولین، ایتام و محرومین لرستان به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی به اجرای طرح جهش ملی مسکن اشاره کرد و گفت: طی چهار سال چهار میلیون مسکن ساخته خواهد شد که سهم بنیاد مسکن در چهار سال یک میلیون و ششصد هزار مسکن است.

کد خبر 1127267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha