فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) دعای توسل را زمزمه کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) گفت: اعضای و فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) با حضور جمعی از اهالی روستای آزادلو دعای توسل را برای تعجیل در فرج ظهور امام زمان (عج) زمزمه کردند.

«یعقوب کمالی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای و فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) با حضور جمعی از اهالی روستای آزادلو دعای توسل را برای تعجیل در فرج ظهور امام زمان (عج) زمزمه کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: این مراسم با شور و نشاط معنوی همراه بود و نوجوانان عضو کانون حضور فعالی داشتند.

 

وی اظهار داشت: استغاثه برای تعجیل در ظهور یگانه منجی عالم حضرت مهدی (عج) از بخش های عرفانی و معنوی این مراسم بود و شفای عاجل برای بیماران به ویژه بیماران کرونایی نیز در این دعای توسل از درگاه احدیت درخواست شد.

 

کمالی خاطر نشان کرد: آشنا کردن نوجوانان و جوانان با دعای توسل و استغاثه به درگاه احدیت موجب افزایش روحیه معنوی در آنها می شود و زمینه پرورش تربیتی دینی نیز خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) یادآور شد: هم اکنون بیش 32 نفر از نوجوانان و جوانان روستا در این کانون عضو هستند و بیش از 56 عنوان برنامه مختلف این کانون در سامانه بچه های مسجد برای حضور فعال در سومین رویداد ملی «فهما» ثبت شده است.

کد خبر 1127281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha