شرکت بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز کردستان در طرح خوانا

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از شرکت بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز استان در طرح خوانا خبر داد و گفت: این طرح در ۲۸۸ آموزشگاه و دو هزار و ۳۳۵ کلاس درس در حال اجرا است.

صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: با عنایت به ضرورت ارزیابی اثربخشی طرح خوانا در سال تحصیلی جاری، پیش آزمون خوانا در دو منطقه آموزشی استان اجرا شد.

 

 وی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی و شفاهی توسط آزمون گران و با نظارت معاون و کارشناسان آموزش ابتدایی استان و شهرستان‌های منتخب در دو منطقه آموزشی ناحیه یک شهرستان سنندج و شهرستان سقز در پایه‌های دوم تا ششم در بازه زمانی یازدهم الی شانزدهم آذر  برگزار شد و مدارس مجری و دانش‌آموزان جامعه هدف به صورت تصادفی انتخاب شدند.

 

عبداللهی افزود: نمونه پیش آزمون با تعداد 22 نفر دانش‌آموز مدارس شهری دولتی، 3 نفر دانش‌آموز مدارس غیردولتی  و 10 نفر دانش‌آموز مدارس روستایی در هر پایه تحصیلی تعیین و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با شرکت 175 نفر از دانش‌آموزان اجرا شد.

 

 به گفته عبداللهی پیش آزمون دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در مدارس مجری طرح ناحیه یک سنندج در مدارس شهری، روستایی و غیردولتی  با جامعه آماری 70 نفر در پایه های دوم و سوم برگزار شد.

 

 وی افزود: پیش آزمون دوره دوم در مدارس مجری طرح شهرستان سقز در دبستان‌های دولتی شهری و مدارس روستایی و غیر دولتی با جامعه آماری 105 نفر در پایه‌های چهارم و پنجم وششم برگزار شد.

کد خبر 1127294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha