کالاهای اموال تملیکی دارای تاریخ انقضا باید در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: کالاهای موجود در اموال تملیکی که تاریخ انقضای مشخص دارند باید در سریعترین زمان به فروش رسیده و یا تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی ضمن حضور در انبار‌های اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان از بخش‌های مختلف آن بازدید و در جریان روند نگهداری و تعیین تکلیف اموال قرار گرفت.

 

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این انبار، اظهار داشت: هر چند موضوع نظارت بر انبارهای اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان از یکسال گذشته در دستور کار بوده و بازدیدهای مکرری از این انبارها انجام گرفته است و نتایج خوبی در راستای ساماندهی این انبارها بدنبال داشته اما بنا به دستور ریاست معزز قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی کشور، این بازدید صورت گرفته است و در استان کردستان که یک استان مرزی به شمار می‌رود با مقوله قاچاق برخورد جدی صورت می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام حسینی افزود: در جریان بازدید از انبار اموال تملیکی استان در جریان روند صحیح نگهداری اموال قرار گرفتیم و امیدواریم تا تکلیف اموال موجود در انبارهای این سازمان در کمترین زمان ممکن روشن شود و پرونده‌های موجود در این خصوص در دادگستری و تعزیرات استان در حال رسیدگی است.

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: وضعیت شرایط نگهداری کالاها در این انبار رضایت بخش است اما کالاهایی که تاریخ انقضای مشخص دارند باید در سریعترین زمان به فروش رسیده و یا تعیین تکلیف شوند.

 

عدم تعیین تکلیف کالاهای اموال تکلیفی به دلیل زمانبر بودن استعلامات است

 

محمدجباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان نیز اظهار داشت: در طی یکسال اخیر بازدیدهای مکرری از انبار اموال تملیکی استان صورت گرفته است.

 

جباری افزود: بخشی از عدم تعیین تکلیف این کالا‌ها، عدم تسریع در پاسخگویی از سوی مراجع مربوطه به استعلامات است و در این خصوص بصورت جدی پیگیر‌های لازم از سوی مراجع پاسخگو را انجام خواهیم داد تا حقوق بیت‌المال و اموال مردم تضییع نشود.

 

 

کد خبر 1127312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha